Sakaryanın en tecrübeli ve gözü tok doktoru gereksiz hiç tetkik tahlil yapmaz endişe ettirmez ben 36. Haftamdayım bebek tedavisi için gidiyordum yaklaşık 1 yıldır doktorumdur. Geçen hafta izinliydi evde kasıklarım ağrıdı başka doktor ilgilendi sami bey yoktu gereksiz yere bebeğinin kalp atışı yavaş serum takalım bi gece yatıralım tansiyonun yükselmiş diyerek beni panikletti bütün gece bebeğime bişey olcak diye korkumdan hüngür hüngür ağladım bu hafta sami beye gittim hiç bi sorun olmadığını bebeğin kalp atışlarının çok iyi olduğunu söyledi