Esramiran12 Merhaba arkadaşlar. Ben şuan 12 haftalık hamileyim sağlık ocağına hiç gitmedim malum pandemiden dolayı. Gidip gebeliğimi bildirmeli miyim acaba
Deryayurt Esramiran12 evet gitmelisin ama herhangi bişey olur diye korkuyorsan bağlı bulunduğun aile hekimliğinin numarasını netten bulup arayabilirsin durumu anlatırsın onlar yönlendirir seni zaten gel yada gelme diye
yagizefeninannesi Esramiran12 canım bildir ki takibini yapabilsinler, tetanoz aşını ve doğumdan sonraki aşıları sağlık ocağı yapıyor, takip etmeleri önemli, eğer telefon numaraları varsa ulaşabileceğin gitmeden arayıp bildirebilirsin
Meltem3741 Esramiran12 tabikide takip ediyolarlar tansiyon kalp atisi gerekli ilaclar ve tetenoz asisi. Falan
1PrensAnnesi Esramiran12 sağlık ocağını arayıp bilgi versenizde olur gitmek şart değil rutinlerde çağırırlar
DlgluSeyda Evet kayıt actirmalisiniz çünkü onlar sürekli takip ediyolar aşı zamanlarında cagriyolar. Aradabide rutin kontrole çağırıyorlar takip ediyolar
Merve2016 Ben bildirmedim iki gebeliğim de de onlar beni arayıp çağırdı kadın doğum a gidiyorsanız sisteme hamile olduğunuz düşüyor zaten
Mcakir Esramiran12 canım gitmene gerek yok ben gitmedim aradılar . Kan tahlillerimi whatsapptan gonderdim. 20. Haftada gidersin tetanoz olursun dönersin hemen.