Merhabalar. 22+5 günlük hamileyim. İkili testte doktorum büyük ihtimalle kız dedi. Sonra başka bir doktora gittim 17. haftada o da %90 kız dedi. Kesin demedigi için emin olamadım bir sonrakinde tekrar sordum hiç göstermedi. En son sanki bacağının arasında bir şey görünüyor erkek gibi dedi sonra yok kordonunu almış bacağının arasına kız bu ya dedi. Detayliyi beklemeden ben alışverişimi yaptım 😔 şimdi içimi bı korku aldı ya detaylida değişirse diye. Böyle olup değişen var mı sizce değişir mi? 😞