Benim karaciğer enzimim yüksek çıkmıştı biraz doktor değerlerimin tavan yaptığını söyledi kullandığım bütün takviye vitamin haplarını bıraktırıp bi ilaç yazdı bana . Vitamin haplarına ara verir vermez kaşıntıdan eser kalmadı . Ama gebelikte kaşıntı normalmiş