Sevimmemet canım t4 ün düşük çıkmış.Hastaneden hastaneye değişiyor ama üç aşağı beş yukarı T4 değerinin 6.1-11.2 bu aralıklarda olması gerekiyor.Dahiliye ya da direkt endokrinoloji bölümüne gitmen gerek.Gebelik sırası ve sonrasında tiroid hastalığı çıkabiliyor.Muhtemelen İlaç tedavisine başlayacaktır doktorunuz , gebelik sırasında tedavi altına alınması gerekilen bir durum ama endişe etmeyin.Çok geçmiş olsun. ☺️