hhb53 gulumse0611 Benim arkadas kuzenımde spinal oldu hiç bişey hissetmediler agrılarıda yok demekki yapan kişiye göre bünyeye göre değişiyor
Esmanur_97 Endiselianne20 spinal olursan epidurala göre daha az sakıncasız olur canım yine de anestezi doktorun en doğru yolu seçicektir rahat ol ☺️ Sağlıcakla kucağıma alırsın inşallah🥰
Esmanur_97 gulumse0611 spinal anestezisi istiyorum sezeryan doğumum olursa eğer.. epidureli normal doğumda da takıyorlar katater yerleştiriyorlar 2-3 saat duruyor tekrar ilaç enjekte edilebilmesi için ama spinal direk bi iğneyle bitiyor iş sadece sezeryen de kullanılıyor 😊
Kinalihalime Esmanur_97 peki epiduralli normal dogum yapmak zararlimi epidurali almak bana ve ya bebegime zarar verirmi birde sakat kalma ihtimalin cok yuksek dediler zaten dogumdan korkuyodum iki kat daha artti
Esmanur_97 Kinalihalime epidural almak sana kalmış birşey suni sancı filan vermedikleri sürece almana gerek yok… bebeğe bi zararı yok geçici bi uyuşukluk sağlıyor..
Selinodemis01 Mineust keske normal kusma gibi olsa herkes tercih eder ama dikislerini zorluyor ve ekstra zor oluyor iyileşme surecinde ve kim ister ki narkozun hem bebegine hem kendine etki etmesini ama bel ve baş ağrısı sorununu aneliyattan sonra 2 3 bardak acı sade nescafe icerek çözebilirsin ben öyle yaptım ne belim ne basim agridi nede bi sorun yasadim ama tabi bu birazda anestesi uzmanınada bağlı
Mineust Selinodemis01 valla genel olanların söyledigi tek şey iyiki geneli seçmişim hiçbişey hissetmedim. Spinal olanlarsa ne bel agrısı geçmiş ne baş agrısı. Asla o acıları çekmeye niyetim yok . Kolayı varsa kolayını olmak akıl karıdır.
Selinodemis01 Mineust kendim yaşamış biri olarak sunuyorum tecrubelerimi canım tabi senin söylediğinin de benim soyledigiminde garantisi yok insan bünyesine bağlı bi durum herkeste farklı olabilir
Nslhnakn Nur_yunus hayır acı ağrı yok, sinek ısırığı gibi bir şey hissediyorsunuz saniyede ayaklarınızdan yukarı doğru uyuşuyor, 12:50 de iğneyi vurdular, saat 3 civarı bacaklarım çözülmeye başlamıştı hareket ettirebiliyordum