gulumse0611 kişiye göre değişebilir bu durum, bende spinal sezaryen oldum o an dokunuşlar dışında acı, ağrı vs hiçbir şey hissetmedim, baş ağrısı, bel ağrısıda yaşamadım 23 haziranda doğum yaptım ve çok rahat toparlandım 1 hafta sonra dışarı çıkıp gezmişliğimde var🌸
Burcu35_09 doktorum spinal i tercih etti epidural normal doğumlar içinmiş ve etkileri daha çok oluyormuş bunuda arkadaşımın doktoru söylemişti oda spinal oldu🌸