Canim Bence o vurduğumuz şekille alakalı. Buna inandim çünkü bazen oluyor ayni yere denk geliyor fazla yakıyor canımı. Bugün hic canim yanmadi hissetmedim bile demek ki doğru yere vurdum. Ben ilk 3 ay göbeğimden vurdum. Simdi bir gün sağ kol bir gün sol kol bir gün sağ bacak bir gün sol bacak tavsiye ederim bu sekilde inan acisi az oluyor. Doktora gittigimde minigimin hareketlerini ve minnak mimiklerini gördükçe eve gelio igneyi elime aldigimda onlari düşünüyorum sabir ediyorum cok sukur ki 2 dakikalik bir sey🥰