Beyaban7 Bugun öğlen sezeryan doğum yaptım. Ciktiktan beri hep emzirmeye calisiyoruz hemsire sütün geliyor dedi ama biz hic gormedik. Ekstra mama verdik biraz ama süt gelmesi için ne yapabilirim ?
Alyahira Beyaban7 inşallah gelir canım sen üzme kendini ve kesinlikle denemeni tavsiye ediyorum ısırgan otu çayı 🤗
nur816 Malt içecekler varmış süt arttırıcı, hurma bulgur vs de süte iyi geliyor diye duydum bol bol sıvı alın ayrıca canınızı hiç sıkmayın moralinizi yüksek tutun 🌼
Mengihilal Humana still tea alıp içebilirsin eczanelerde satılıyor süt için çok iyi geliyor. Duş almakta sütün inişini hızlandırıyor birde sırt masajı👍🏻
Merve2016 Süt artırıcı çaylar var eczaneden alabilirsiniz birde bende en çok süt yapan şeyler badem ve bir kaşık tereyağı eritip içine 2 kaşık pekmez katıp yiyordum üstüne su içiyordum bu bende çok fazla süt yapıyordu bı deneyin isterseniz sizde