ha_zesfa Arkadaşlar adetimi 4 5 gün var ve goguslerim çok agriyordu az önce ovaladim ve baktım ki iki gogsdede süt geldi neden acaba bir sikinti mi var yoksa hamilelik olabilir mi
roserosey ha_zesfa Bu bir erken hamilelik belirtisi değildir , ama neden olabileceğini bilemedim devam ederse genel cerrahi doktorundan bir randevu al göster canm meme ultrasonu çekilir kafan rahat olur 🌸
Edizinannesii ha_zesfa heveslendirmek istemem ama gebelik belirtisi benim kuzenimin 2 çocuğunda da ogrenmeden önce süt gelmişti erken gebelik testi yapmalısınız.
inocan ha_zesfa bunun nedeni süt hormonu denen prolaktinin yükselmesiyle ilgilidir muhtemelen. Bu da genellikle bebek isteyen insanlarda daha sık görülür. Büyük ihtimal adet kanamanız da azalacak bu dönemde. Bi kadın doğum uzmanına görünmenizi tavsiye ederim ☺️
ha_zesfa Buyrenk roserosey Ysd00 inocan Ysd00 afrasil Baybymucize sinber Yasemin0728 arkadaslar bu postu açtım ve hamilelik olacağı aklımın ucundan gelmiyordu ve bugün hem erken gebelik hemde 5 tllik test aldım ve yaptım ikisinde de anında ve cok koyu bir şekilde çıktı mutluyum Rabbim isteyen herkese nasip etsin hiçbir annenin babanın kucagini bos birakmasin😊😊😍😍
ha_zesfa Edizinannesii inş istiyorum bakalım ama bnde 4 gebelik geçirdim ikisi doğum ama böyle bişey yaşamadım
ha_zesfa Edizinannesii Evet yaptım ve hamileyim erken test de yaptım normal 5 tllik de yaptım çok koyu bir şekilde çıktı hamileyim😊😊
Cakir26 Prolaktin yüksekliği de olabilir. Hem adeti geciktirir hem yüksekliğine bağlı olarak göğüsten süt gelebilir. En iyisi doktora gitmek.
Ysd00 Memeyi sıkarsan o tür şeyler gelir, önemli ve muayeneye gerektirecek kendiliğinden sıvı gelmesi derdi bir doktorum. Sıkmayın, ovalamayın ☺️ Ama inşallah hamilelik vardır 🤲🏻
ha_zesfa Ysd00 😊inş vardır kötü bişey olmasinda reglime 4 günüm var gebelik testi için bekleyeyim diyorum ama içimde rahat etmiyor
ha_zesfa Edizinannesii geçen ay 3 günüm geçmişti yaptım negatif regl oldum bu ay da böyle korktum açıkçası bilmiyorum iki aydır bebek istiyoruz 😊
inocan ha_zesfa evet benim başıma geldi ama göğsümden süt akacak derecede değildi hormon ilaçları yazdı bir de doğum kontrol hapı yazdı 1 ay kullandım düzene girdi ☺️ Bir ay sonra da hamile kaldım ❤️
2pasaannesi Hamile değilseniz prolaktin hormonunuza bi baktırın derim. Bebek istiyorsanız yüksek prolaktin değeri gebe kalmayı zorlaştırıyor. Bide sıkmayın, ovalamayın daha çoğalmasın.
ha_zesfa 2pasaannesi evt bnde az önce intten araştırdım öyle bişey varmış bakalım hamilelik değilse gidicem doktora