💐 merhaba kızlar 👋🏻
geceniz hayr olsun..
Bundan takriben bir ay önce ben de tıbbi genetikte kan pıhtılaşması testi yaptırdım. Bugün internetten laboratuvar sonuçlarına baktığımda sonuçların karşısında gördüğünüz gibi "sonuç yazılmıştır” yazıyor. Ben bunu anlamadım yani tahlillerim çıkmış mı? Çıktıysa neden gözükmüyor? Bu durumla karşılaşan oldu mu? Teşekkür ederim şimdiden..