asknbll canım sanırım eskişehir tıp fakültesine gitmişsin. Öncelikle pek inanmanı tavsiye etmem çünkü iyice cılkını çıkarttılar herkese mutlaka bişeyler söylüyorlar ya taramalarda yada detaylıda etrafımda o kadar çok insan var ki aynı şeyleri duyan. Şimdi 3e kadar benim doktorum da normal olacağını söylemişti ve ensenin kalınlığı cinsiyeti de belirliyor genelde bizim 1.4 çıkmıştı ve kıza benziyo denmişti 32+5 oldum şükür kızım olacak kuzenimde aynı haftada onun ölçüsü 2.6 çıkmıştı ve erkek demişlerdi onunda erkek 😁 başka Bi sorun söylemedilerse bence kafaya takma