Rabiiakaradas maalesef bende de olmuştu ilk gebeliğimdi. Boş dediler, bekledik yinede, ama çok bekleyemeden kese bozuldu dediler, hem devlete hem özele gittim, özelde kurtaj oldum. Muayneden sonrada kanamam başlamisti zaten. Her 10 gebenin 4 unun basina gelebiliyo dedi dr.um ozellikle son yillarda cok daha sık rastliyoruz demisti. Ben genel anestezi ile oldum, sonrasinda cok basim dondu ama 20 dakikada bitti, iyiydim bi saat sonra evime geldim, 3 gun dinlendim hic agrim sizin olmadi🤲🏼