Kizlar benim b12 dusuklugum var iğneye başladım haftada 1 kez dodex vuruluyorum. Cildimde de sürekli küçük sinek ısırığı gibi yara çıkmaya baslamisti. İyileşmiyor da kolay kolay. Sürekli elim gidiyor. B12 eksikliginden yaralar yavaş iyileşiyormus. Bunu yaşayan var mı? İğne olduktan sonra düzeldi mi sizde?