mery_golge Emiiine Mart ayında gebeliğimi sonlandırmak zorunda kaldık , doğumumu emre hoca yapmıştı . Muayeneye gitmedim ama çok kibar anlayışlı bir doktor olduğunu düşünüyorum 😊