Alyaipek Merhaba şuan 7+2yim doktor kontrolünde ultrason ölçümünde kese 6+3 görünüyor 7 günden fazla olursa sorun olabileceğini söyledi doktorum tekrar 2 hafta sonra kontrol edicek aynı durumu yaşayan varsa paylaşırsanız sevinirim🙏🏻
sehrengiz_8 Alyaipek bende 6+3 üm ancak kesem 4+5 gözüküyor kese gelişmemiş dendi pazartesi günü de aynı durum yine devam ederse kürtaj ya da ilaçla düşük yapacağım rabbim yardım etsin sana da
Alyaipek sehrengiz_8 Teşekkür ederim inşallah gününü yakalar🙏🏻Sizin 7 günden daha fazlaymış ama😕inşallah düzelir sağlıkla kavuşursunuz🙏🏻
Dyg61 Benım ılk kontrolümde sat a göre öndeydi kese büyüklüğü sonraki hafta küçüldü sonra içinde bebek oluştu kalp atışı da vardı ama kese rahim ağzına çok yakın olduğu için düştü