Merhaba kızlar merak ettiğim bişey var epidural normal doğum dediğimiz epidural iğnesi nasıl yapılıyor yanı suni sancı gibi serumunuza mı yapılıyor iğne yoksa int gördüğüm gibi belinize yapılan bir iğne mi ? O iğne nereye vuruluyor cok merak ediyorum cunku benım iğne fobim var kalçamdan iğne olamıyorum o iğne kalçama yapılacak düşüncesi bile beni mahvediyor kolumdan bile serum yemek zulüm gibi bana serum için acılan damar yolu yapılırken bile hem ağlıyorum hemde cok kasıyorum kendimi 🙄