hanımlar 36+6 haftalık hamileyim.ayın 30unda yani haftaya cuma 38+2 günlük olacağız inseallah.acaba doktordan sezeryan gününü haftaya cuma gunu için istesem 38+2 günlük erken sayılır mi ? yani beklesekde kaç gün bekliycez ki 🙄 en fazla 3 4 gün daha bekleyelim der heralde. ama ben haftaya cuma istiyorum Allah nasip ederse