cnnk merhaba 24+0’da doktordan idari izin belgesi aldım. İdari izin belgemi dilekçe ile özlük bölümüne teslim ettim. Müdürüm ile görüştüm 32. Haftama kadar iznimi kullandım. Ne evden çalıştım ne de çağırdılar. 32. Haftamda tekrardan doktorumdan çalışamaz raporu aldım ve onunda aynı şekilde dilekçe ile iş yerime verdim şu an 37+5 günlük oldum. 38+4’te doğumum gerçekleşecek inşallah, sonrasında doğum sonrası 8 haftalık iznimi kullanacağım eğer bir sıkıntı olmazsa işe başlayacağım olursa da doktorum istediğin kadar rapor verebilirim hiç canını sıkma dedi bu durumu da çocuğun doğduktan sonraki durumuna göre kurumuma bilgş vereceğim. Ama önceliğim inşallah bir sorun yaşamazsa çalışırım. 2020 Marttan beridir evdeyim artık çok sıkıldım evde olmaktan.