E-C-A Kızlar suan 33.haftadayim 4. Aydan beri göğüsmn alt kısmı yaniyor böyle tenime ates basar gibi elimi dokunduğum zaman daha kötü sizlerde bu sorunu yasadnzmi ?
sukayhanacar E-C-A ben de yasadım canım o 20. haftalar da 28-29 gibi bitti bi daha olmadı şükür çok acı verem bi histi. doktorum bebeğin oraya dayandığını o yüzden olduğunu söylüyodu
Edu-35 Bende yaşıyorum sol tarafımda kalbimin oldugu bölümde.doktora sordum bacaklarını dayıyor dedi.bebek doğum pozisyonu almış