Merhabalar güzel anneler aranıza yeni katıldım ve öncelikle hepinize sağlıklı bir gebelik ve sağlıkla hayırla gelen bebekler dilerim.
Ben hamile olduğumu bilmeden akciğer tomografi çekindim ve sonrasında adet gecikmem olduğu için hamile olduğumu öğrendim. Şu an 8+5 haftalık olduk. Aranızda böyle bir şey yaşayan ya da yaşayan birini bilen var mı yanıtlarsanız çok sevinirim 🌺