DenizGzm Kızlar ben anlamadım şimdi kan uyuşmazlığı var ve doktorum bana doğum yaptıktan sonra bebeğin kanına bakıp öyle yapıcaz dedi. Ama diğer siteler de, eğer kan uyuşmazlığınız varsa bu haftada (28.hafta) iğne olmalısınız diyor 🤷🏻♀️
Ozgsgr DenizGzm bizde vardı 28. Haftada iğne oldum. Doğumdan sonra bebeğe bakilcak eğer benimkiyle aynı değilse tekrardan bebeğe iğne vurulacak diye söyledi doktorum.
KezibanUan DenizGzm benimde ilk gebeliğim de 28. Haftada vurulmadi canım ilk gebelikte risk teşkil etmiyor doğumdan sonra pozitif se bebek vuracağız dendi ama negatifti kızım şimdi 2. Ye hamileyim 28. Haftada vuracaklar
glsahbaydemir DenizGzm ikinci hamileliğim, ilkinde de vurulmadım bunda da, kan testiyle takip ettik negatif çıktı yani bebeği etkilemediği için gerek duyulmadı. Doğumdan sonra vuracaklar.
KezibanUan DenizGzm ben sorun yaşamadım canım kızım negatifti. İlk gebelikte olmuyor diye biliyorum. Ama önlem amaçlı bazı doktorlar istiyor ben Doktoruma güveniyordum çok tecrubeliydi hiç sorun yasamadim 🙏🏻 2. Gebelikte sorum cikabiliyormus o yüzden vuruyorlar
Buseyrd Genelde ilk gebeliklerde bir sorun olmuyor canım sorun olmadığı için iğneyi doğum sonrasina bırakıyorlar ama diyelim Allah korusun ufak bir kanaman bile olsa ilk gebelikte iğneyi vurmak zorunda kaçıncı haftada olursan ol. Ama doğum sonrası sana zaten iğneyi mecbur yapicak bebeğin kanı ne olursa olsun koruyucu iğne çünkü ikinci gebeliğinde bebeğin kanini anne karninda öğrenemeyecekleri için ikinci gebelik olur düşüncesiyle koruyucu iğneyi yapıyorlar