36+6 da normal kontrolüm vardı normal doğum istiyordum doktorum o gün çatı muaynesi yapıcaktı önden tansiyondu kiloydu şikayetlerdi ffln onları konuştuk bide bebeğe bakalım sonra muayneni yapalım dedi herşey normal kafasını fln ölçtü normal doğum için kalbi fln herşeyine bakıyodu ki hiç suyumun kalmadığını farketti suyun bitmiş bebek iyice rahime yapışmış dedi acil sezaryene alıcam seni bebeği almam lazım dedi ben korktum tabi acaba bebeğe bişy oldumu nasıl yaşamış susuz her geçen dakika bebeğim için sıkıntı olurmu diyee kafayı yedim o gün hemen yatış işlemlerini yaptırdık lanet olası korona testinin sonucunu bekledik ertesi gün için acrle edildi öğlen alındım doğuma epidural oldum doğumdan çok korkuyodum 2 türlüsündende iğne hiç acıtmıyor ama kesinlikle hiç kıpırdamamak lazım anlamadım bile hrmen uyuşmaya başlıyosunuz zaten ben bütün dokunmaları çekiştirmeleri hissettim bebeği çıkarırkende diktiklerindede acı yok dokunmaları hissediyosunuz ama bikaç saat uyuşukluk devam etti ilk kalkış çok can yakıcıydı benim canım çok yandı özellikle sağ tarafım doktora söyledim düğüm yerleri o taraftaymış o yüzden çok acırmış 1 hafta kadar 2 büklüm gezdim şuan 13 gün oldu 2 gündür rahatım ama oturup kalkarken ağrım var tabi herkeste aynı olcak diye bişey yok bünye meselesi bebeğim 2500 kg doğdu çok şükür iyi Allahım bütün doğum bekleyenlere kolaylık versin inşallah en az acıyla kurtulursunuz 😊🙏