Arkadaşlar 12 hf. 3 günlükkken belki cinsiyeti de öğreniriz diye doktora gittim hem de 2’li test yaptıracaktım usg yapıldı ense kalınlıgı 4,6mm geldi 😔 kistik higroma dediler İkili teste gerek yok zaten muhtemelen kromozomal anomalili olabilir biyopsi yaptır dediler çok korkuyorum biyopsi yaptıramadım amniyosentez için 15. Haftanın dolmasını bekliyorum. Başına gelip de sağlıklı bir bebeği olan var mı?