2 ay adet olmadım ama ne bulantı ne baş dönmesi vardı sadece göğüs hassasiyeti olmuştu ama daha öncesinde 3 ay adet olmadığım için yine aynı gecikme diye düşündüm kaynanam test yapalım diyince öylesine yapmıştım ama çift çizgi direkt belirdi test bozuk diye düşündüm hatta 😀 sonra doktora gittiğimde 9 haftalık hamile olduğumu öğrendim. 5 aylık olmak üzereyiz şükür ki hala bulantı vs sorunum yok💕