Bugün ilk kez doktor kontrolüne gittik. Doktorumuz 7haftalık 3 günlük olduğunu söyledi. Kese var bebek yok kalp atışı da yok malesef. 10 gün sonra gel dedi tekrar bakalım hormon ilacı (progestan) verdi. Folikasit verdi. Tam net o zaman konuşuruz ama 3 ihtimal var
1- düşük
2-boş kese
3-geç döllenme olduğu için geç olacak kalp atışı bekleyelim dedi.
Dün gece de biraz pembemsi leke geldi endişe ediyorum. Acaba ne olacak diye için içimi yiyor.