Kızlar merhaba bir sorum olucak size. Bugun 14+4 olduk. Kontrole gittik doktor çok zorlanarakta olsa farklı pozisyonlardan bakarak cinsiyete erkek dedi. 12.haftamda bacak arasına baktığımızda bomboştu hiçbir çıkıntı yoktu kıza benzetmişti doktor kendimi kıza o kadar adapte etmiştimki boşluğu gördükten sonra bugun bacak arasının dolu olduğunu gördük ve doktor erkek dedi. 2.5 yaşında bir oğlum var birde kızım olsun istiyordum kendimi kıza adapte ettiğimden biraz üzüldüm ama rabbim sağlıklı evlat nasip etsinde kız erkek hepsi aynı. Benim gibi böyle olay yaşayan varmı erkek denip sonradan kız denilen yada kız olup erkek denilen ?