Kaderalisaridag ben onun kasılma olduğunu zamnediyordum burdaki yazılanlardan dolayı. O haftalarda bana günde 7-8 kere oluyordu. Doktors sordum kasılma değilmiş Allah’a şükür bebek hareketi o dedi. Kasılma dediğin bütün karnın bir anda sertleşir ağırtır dedi. Şimdi 33’teyim 31’den sonra hiç olmuyor sanki. Doktoruna sor yine de senin durumuna göre değerlendirme yapar tabi