bstrdvn_ bende şuan pozitifim 5.günüm sadece tat ve koku yok. Birde ablamda pozitif ve ona kan sulandırıcı iğne verdiler bana bir şey vermediler gerek görmediler. Duyduğum hamileler de kullanıyormuş bu iğneyi pozitif olanlar siz kullanıyomusunuz acaba