Deryahamit İyi akşamlar anneler benimde 15 haftalık hamileliğim var ilk hamileliğim benim de covid testim pozitif karantinada 5 günündeyim bende normal grip gibi geçiriyorum bebeğe zararı yok dedi doktorum ama çok emin degilim sizce nasıldır
Deryahamit busraozkan bence bi test yaptırmalısın eşin de bi sıkıntı falan varmı yakınlarında olan varmı yada
123alpseda busraozkan aynen canım bendede Boğaz ağrısı burnum tıkalı ve 4 gün şuan aşırı öksürmeye başladım
busraozkan Deryahamit eşim pozitif canım 6 gündür karantinadayiz çok çok dikkat ettim hiç yakkasmiyorum falan ama boğazım böyle olunca direk şüphelendim başka bişey yok boğazdan baska
Deryahamit Mom092 benim de testim pozitif bebeğe zararı olmayacağını söyledi doktorum ama sizede danışmak istedim 15 haftalık gebeliğim var karantinada 5 günüm
Mom092 Deryahamit cogu gitmis azi kalmis ☺️ Belkide atlattiniz suan ki durumunuz nasil az cok bilirsiniz kendinizi
Deryahamit Mom092 şu an ki durumum daha iyi maşallah sadece ben zaten normal grip olarak geçiriyorum Allah’a şükür bende ilaç sadece ahırlarım olduğunda parol alıyorum o kadar bi bişey daha danışacağım bebeğim erkek benim hareketlerini ne zaman hissetmeye başladınız ben şu an 15 haftalığım
bstrdvn_ Deryahamit ben 20 haftada net hissetmeye basladım. ilk gebeliğim benim erkek o yüzden biraz daha zamanı var bence
Mom092 Deryahamit eskisi gibi degil cok sukur grip gibi geciyo 🙏🏻 Hareketleride zaten 17-18 den itibaren pit pit hissedersin canim☺️
bstrdvn_ Mom092 inşallah canım yaa 😔 suanda ben 3 günümdeyim ama hala bi değişiklik olmadı yani sadece koku alamıyorum hala
Mom092 bstrdvn_ babamda gecirdi canim semptomsuz atlatti ben cok zorlandim da onda sadece koku tat kaybi oldu kan grubuna gore agirlik derecesi oluyomus ayakta gecirip bilmeyen cok insallaah boyle devam edersin zorlanmadan zaten 3 gun olmus ilk 3-4 gun zorluyo sonra yavas yavas zaten gidiyo vücuttan 👍🏻
Deryahamit bstrdvn_ teşekkür ederim covid olunca acaba dedin ondan mi hissedemedin diye korktum peki basıl bi hareket hissettin ilk 😊😊😊
Deryahamit Mom092 teşekkür ederim zaten doktorum da söyledi her hamile hanımlar geçiriyor muş mutlaka bu haatalıgı😞😞
Mom092 Deryahamit ya bide biz suan cok hassasiz hemen kapabiliyoruz malesefff 😔 ve benmki pozitifli ile gorustukten tam iki gun sonra cikti ortaya hemen belirti gosterdi😏
rabiass Benimde eşim bugün pozitif çıktı bnde 26 haftalık hamileyim bnmki negatif çok şükür . Kızlar eşimin ateşini nasıl düşürebilirm 37.5 çok mu acaba korkudan yatamiyorum da bisii olack diye 🤦
Mom092 rabiass 37 normal canim bi insanin vucut ısısı zaten 37 dir ilik dus alsın sirke flan yapmayin sirke daha cok tetikliyo atesi 👍🏻
Ght rabiass Benim eşimin de dün öyleydi ateşi bişey yapmadık tehlikeli değil 38e kadar takip edin ama yükselirse parol verin düşer.Esimin dün bulantısı kusmasi oldu test yaptırdı bugün bakalım sonuç bekliyoruz biz de😔üzüntüsü ayrı endişesi ayrı nasıl bir hastalıktır bu Allah yardimcimiz olsun.