pinar-06 9 haftalık gebeyim sol koltuk altımda bir beze oluştu doktor hamilelik sürecinde vücut alışmaya çalışıyor emzirme dönemin bitene kadar kalır dedi ama bunu yaşamlar var mı acaba
esraizmirli pinar-06 yaa bende de var bastırınca çok acıyor ve de sert korkuyorum bende sağlık ocağındaki doktora göstermeyi düşünüyodum bende ne der en azından yorum yapar
sehrikarabulut pinar-06 bendede var canım 35 haftalık hamileyim elimin altında oynuyor oraya buraya küçük bişi sağ koltuk altımda hamilelikten oluyormuş
Glakky1 esraizmirli Bence onun Bi doktoruna göster ben duydugumca iyi degil yani benim kayınvalidemde de vardı kist olabiliyor geç olmadan git bence
fatos5 Ilk haftalarımda bende de cıkmıstı iki koltuk altımdada ara ara cıktı kayboldu sımdı daha cıkmıyo gecıcı bırsey sanırım
Bsra41 Benimde hamileliğin başında Kocaman oldu çok korktum sonra kendiliğinden küçüldü geçti gitti. Doktora sordum kötü bir şey olsa kücülmezdi dedi.Süt kanallarındannn oluyor olabilirmiş
pinar-06 esraizmirli benim de hamilelikten önce böyle birseyim yoktu korkma hemen muayeneni ol ama detaylı meme ultrasonu yapıyorlar zaten
esraizmirli Glakky1 hamile kaldıktan sonra ortaya çıktı pndan önce hiç olmadı korkuyorum kötü bişey değildir inşallah
esraizmirli pinar-06 şimdi Allah korusun kanser o kadar çok yayıldıki insan ister istemez korkuyor grip gibi herkes kanser Allah korusun herkesi inşallah