Kızlar bugun doktora gittim tokluk kan şekerine baktılar soda gibi olan şeyden içirmediler doktor kan şekerin sınırda şekerli şeyler yeme dedi ve bnm aksine şekerli şeyler canım çekiyo bide 2 haftadır geçmeyen idrar toku enfeksiyonum var moralim yerlerse 24 haftalığım😣😣 şekeri sınırda olup sıkıntı olmadan doguran varmı moral verin banaa