dilaradurmazz ben normal parmaklikli beşik sandım 😊 güzel görünüyor, 80×130 olması da iyi uzun süre kullanılır. Ama bunu nereye koymayı düşünüyorsunuz. Bir süre yanınızda yatacağı için odanıza sigacak mi😃 Ancak şöyle bir şey var genelde tekstil ürünleri 60×120 beşiklere göre oluyor 😒😒