S-r-p Reymeh ben minictiyden lelebaby diye bi marka vardı yediyüz küsür liraya onu aldım çok güzel gerçekten
elifgenc Folikasit23 ya ben de bu modeli çok seviyorum ama pahalı geliyor bana, ikinci elini bulsam alırım yani. 5-6bin tlydi en son baktığımda, daha düşük fiyata satan bir yer bulursanız haber verir misiniz 😁ya da temiz ikinci elini
TeacherrMom Bende bekleyim burda. bugün eşim de en kullanışlı buymuş arkadaşlar bundan almış memnun hepsi dedi. Aklımda travel sistem vardı ama ondan alanlar hep pismanmis kraftinkini çok beğendim
Folikasit23 elifgenc aynen çok pahalı 5.500₺ bizde almayız büyük ihtimal ama aşığım bu arabaya bide sıkıntısı bebeğin oturduğu yerde büyüdükçe baldır kısmının altı boş kalıyormuş çok küçükmüş oturma yeri o yüzden bilemiyorum. Bide gb- pockit kabin boy var ama o da tek yönlü o da çok iyi ve uygunda bi bakın isterseniz ☺️
elifgenc Folikasit23 aa öyle bir dezavantajının olması iyi değil cidden, dediğiniz modele de bir bakayım ☺️
Folikasit23 Bahartesi doona çok kısa ömürlü maalesef kullanan kimse memnun değil 1 sene içinde o para verilmez 🤷🏻♀️
Bahartesi Folikasit23 Bebek yerine karar veren bir toplum yapısına sahip olduğumuz için analar memnun olmayabilir :)