esrasd öyle birşey Yok bence yaşına girmeden ayırdım odasına ama hastalandığı zamanlar gene yanımıza aldım yani park beşiğinde yattı herkesi dinlemeyin doktorunuz en doğrusunu söylücek size yeter ki çok büyüyüp aklı başına gelmeden ayırın sonra ayıramıyorsunuz