Hazalperi telefonda bir uygulama kullanıyorum ayın 17sini yumurtlama gösteriyor, 12-19 arasını da hamile kalmak için ihtimali yüksek gösteriyor. 11 inde birliktelik oldu, önce yok olmaz diye düşündüm, ama kasık ağrım bitmiyor. Yumurtlama döneminde olabiliyormuş kasık ağrısı, ama bu zamana dek hiç böyle birşey yaşamadım. Biraz daha bekliyim bari, idrar da negatif çıktı sonuç, birkaç gün sonra tekrarlayacagim.