Astadavistabeybi civcivimm_ ah ah aynı şeyi bende yaşıyorum canım hatta gece bile kaç kere kalkıyorum 🤷🏻♀️😞wc ye bir yatak atsak yeridir gerçektnen😀
nagsal-48 İlk aylar ben de öyleydim ama sonra vücudum suyu tutuyor gibiydi burada da okumuştum haftami okurken vücutta su tutulduğu için vs diye aksama doğru içtiğim sular sabaha doğru çıkıyordu
civcivimm_ Astadavistabeybi aynen ya ömrümün yarısı resmen orda gecio 😂 dısariya gezmeye gitsek su bile içemiom