Nst ye girdiğimde hep daha önce kaybım var mı varsa kaç haftalıktı kürtaj oldun mu neden kaybettin bu kaçıncı gebelik gibi detayına kadar soruyorlar bir deftere yazıyorlar acaba rutin mi böyle yoksa gittiğim hastaneye özel bir şey mi çok ilginç geliyor bana neden soruyor olabilirler ki ?