snmdmnaydn Merhaba sevgili anneler 4 gün önce sezaryenle doğum yaptım. Sezaryenle doğum yapanlara sormak istediğim bir şey var. Kaç gün sonra korse kullanımına geçtiniz ve nasıl bir korse kullandınız? Teşekkürler
SemihDamlaDalan snmdmnaydn yamuna korsenin iyi olduğunu duydum kullanan tanıdıklarım var memnun kaldıklarını söylemişlerdi
KbraBerker snmdmnaydn ben eve geldiğimde emzirme atletli bi toparlayıcı takmıştm hemen korse gibi sayılmaz ama sıkıp toparlıyorsu bir hafta sonra da normal korse kullanmaya başladım