Bernay peçete parçalanıyor ya ben ondan dolayı elde dikim günlük.pedler var ya onları tercih ediyorum, normalde de yıkanabilir ped kullaniyorum zaten adet donemlerimde o yüzden o şekilde yazdım, kağıt peçetenin de temss etmesi iyi değil çünkü içerdiği kimyasallardan dolayı😔