18+3 günlük hamileyim kızlar neredeyse son 1 haftadır anlamlandıramadığım sertlikler var karnımda hani doğuma yakın zamanlarda bebek bir yerde toplanır orası sert olur baskı hissedersin ya öyle oluyor bunun için daha erken değil mi acaba doktor kontrolümede daha çok var sizlere sorayım dedim