minikalp03 ayyhhh ne güzel işte darısı bana valla keşekm benimde azalsa yok olsa normali oymuş zaten 2. Trimester başladında artık rahatlama dönemi olurmuş ama bnm ilk gebeliğimde de 5 ay çektim bunda da 13 haftalığım halen mahvediyor midem beni artık kesip atasım geliyor yaaa yok böyle bieşy 😫😖