Asi123 Bugun tam 40 haftalıgız catı muayenesi oldum ama eve geleliden beri belimde ve kasıklarımda cok şiddetli agrı var düzenli degil ama agrı geldiginde nefesim kesiliyor suan beklemedeyim daha şiddetlenirse gitcem hastaneye
Sinemcetin20 Asi123 ben oglumda 3gun gece gunduz bakıldı yine.oglum doğmadı 3cu gnun snunda doğdu sezeryna aldı doktor sancim vardi çatı muayenesi hep oldu bisey olmadı