Matilda_ Merhaba güzel anneler ve anne adayları, 27+1 haftalık hamileyim. Hemoroid sorunum var. Bu durumla karşılaşanınız var mı? Şimdi ne yapmalıyım? Nasıl geçer? Normal doğuma engel mi?
Annem42 Matilda_ canım ben atlattım tam gecmesede biraz rahatladım. Cerraha gözüktüm fitil hap surup krem verdi ve sabah aksam cok yakmayacak sekilde sıcak suya oturdm ve kadın dogum doktorumla knstm normal doguma engel degıl dogmdan 6hfta snra cerraha tekrar gözük ameliyat gerekrse yapar dedi bu arada cok gecmiş olsn ihmal etme
NeslihannK Matilda_ bendede basur var kuzum kabızlıkta var kaydoluyorum doktoruma söyledim.genel cerrahiye yönlendirdi ama korktum gitmedim vallahi 🤭 Allah yardımcımız olsun anca doğumdan sonra tedavi edilcek
Matilda_ Annem42 Çok teşekkür ederim canım. Sanada çok geçmiş olsun. Yarın doktoruma gidicem bakalım ne dicek.
Hashasim2020 Benim basur memesi çıktı çok afedersiniz. Oysaki hiç kabız vs olmadım. Doktora sordum normal doğuma engel değil birşey olmaz dedi