Sinemmm1 Haftadayim ve dört beş gündür dayanılmaz bel ağrım var özellikle yürürken adım atarken sanki bişey batıyor belime. Bugün dayanamayıp doktoruma gittim bebek büyüdüğü için baskı oluyordur dedi ki fıtık vesaire bile olsa şu an için dinlenmekten başka yapabileceğin bişey yok dedi. Evde istirahat etmemi söyledi ve kalsiyum magnezyum verdi kemikler güçlensin diye. Birde ağrı kesici jel verdi. İnşallah geçer sizinde benimde 😔