damlaikan Boy iyi kilo biraz tombiş bebek olabilir 👼🏻💖benim kızım 1 hafta önce 22 cm boy 250 gr kilo dedi o zaman 18+4 dük. Şuan 19+4 üz. Ama doktorun ne dediyse o tabi. Bence şeker yüklemesi yaptır 500 diye dedim doktor önerirse. Haftanı bilmiyorum tabi bizden büyüksen normal de olabilir 🤷🏼♀️