Yarenturkuz15 geçmiş olsun 🥺 umarım atlatırsınız ve geçer benimde ik gebeliğimin son ayında 35. Haftamdan sonra olmuştu, yüksek tansiyon idrarda protein kaçağı ve aşırı ödemle birlikte 37+4 e kadar takip edildim ama çözüm olmayınca artık dayanamadım yatışım yapıldı suni sancı yedim ama olmadı mecburi sezeryan olmuştum sizde sağlıkla hayırla alın kucağınıza🤲🏼🌸