Deletedmom67 Sumeyraaa canım hemen bir doktora gözük acile git.kan hic bir zaman iyi bir şey değildir ne desek boş.ben progestan kullanıyorum
MelisaMila Sumeyraaa Hemen doktora git ara bence. Benim de 12 haftada böyle bir sıkıntım oldu proluton iğne yapılmıştım.
Ennur05 Sumeyraaa öncelikle geçmiş olsun canım ..Benimde senin haftanda kanamam oldu..Yine seninki damla damla olmuş benimki oluk oluk aktı resmen🤷🏻♀️ Saniyesinde oturduğum yere bile geçiyordu.İki kere acile gittim birşeyin yok dediler .Üniversite hastanesi yine de seni bir gece yatıralım takip edelim dedi. Hemşire kanama olunca haber ver diyordu veriyordum yok yok istediğimiz kanama o değil diyodu 😄 Bana boş serum verip yolladılar yani ultrasonda da bir sorun görünmüyordu..Şu an 22.haftamdayım.Ondan sonra da kanamam olmadı canım ..Bana sadece 1 hafta daha idare et sonra düşük riskin iyice azalıyor dedi o kadar
Sumeyraaa Kızlar doktora gittim çok şükür 🙏🏻 bir problem Yok doktorum gebeliklerin 0/95 inde oluyor dedi lekelenme kanama bir problem de Yok Allah’ıma şükür 🙏🏻 azaldı kanamam progestan verdi onu kullanıyorum ama çok korkuyorum bir ay da yatak istirahati verdi
Sumeyraaa MelisaMila sonra kesildi mi bir daha oldu mu şuan kaç haftalıksın bana yatak istirahati verdi birde bir ay
Dina Sumeyraaa kanmi geldi yoksa kahve rengli akinti mi?kirmizi kansa iyi degil ama kahve rengi normal bu haftalarda
MelisaMila Sumeyraaa benim biraz fazla olmuştu ama öyle damla değildi. Doktorum bir kaç gün kahve leken olacak bu normal dedi 5 gün içerisinde azalarak bitmezse 2.dozu yapacaklardı benim de tam 5 güne bitti şok şükür azalarak dediği gibi oldu. Ben de yattım psikolojim bozulmuştu ama 7gün dayanabildim arkadaslarıma gidip oturdum öğlenleri hiç hareket yok tabi annem gelmişti herşeyi o yaptı zaten. Her gün kendini güzel şeyler düşün motive et bebeğin sen mutlu olursan mutlu 😘 her sabah uyanıp cicileri giyip makyaj yapıp öyle uzanırdım 😊
Sumeyraaa Ennur05 bildiğin kan geldi bizde acile gittik cnm ultrasonda herşey yolunda kanamamı kontrol altına aldılar biz buna lekelenme diyoruz birşey Yok bunda dediler sabah tekrar kendi doktoruma gittim baktık herşey yolundaydı çok şükür 🙏🏻 ama bir ay dinlen istirahat et dedi tuvalete birde yemek için kalkıyorum sadece ilaç içiyorum progestan azaldı kanamam ama silerken geliyo leke çok az yine direk mi azaldı senin bitti nasıl oldu ? Çok korkuyorum allahım korusun bebeklerimizi
Denis19 Ennur05 benim de 12 haftada kanamam olmuştu gece birden başlamıştı hatta pıhtı düştü azcik hemen acile gittim 3 gün yatis verdi doktor progestan kullandım 1 ay sürekli yattım kanama olması iyi bişey değil ama rahim kapalıydı çok şükür neyden oldu hiç bi fikrim yok demek ki olabiliyomus böyle ben çok korkmuştum
Sumeyraaa MelisaMila benimde silerken geliyo hafif leke her seferinde değil ama umarım geçer biter gider çok korktuk kanama olunca
Ennur05 Sumeyraaa Kanamam 7 8 gün devam etti bildiğin normal adet olmak gibi oldu yani .. Zaten hastanede yatıp doktor senin bir şeyin yok deyince rahatladım bir dahada aklıma hiç kötü bişey getirmedim.. Verdiği Progestanı bile kullanmadım hiç 🤗 Kanamam bittiği an ev işimi de yaptım kendimi geri çekmedim hiç Rabbim korur dedim .. Çok şükür bir dahada olmadı.. Yani doktor sanada bir şeyin yok diyosa kese çevresinde bir kanama görmüyorsa çok tedirgin olma 😊
Sumeyraaa Ennur05 insan korkuyor tedirgin oluyor bugün kahverengi leke gibi koyu renge dönmüş silince geliyor sadece rabbime emenat bende hep öyle diyorum zaten kanamam olduğunda da ağır mı kaldırdın iş mi yaptın diye soruyorlar ya hiç alakası Yok yatıyordum gece birden oldu allahım bir daha yaşatmasın kimseye sağ sağlim kucaklarımıza almayı nasip etsin rabbim
Ennur05 Denis19 Pıhtı gelmesi sıkıntılı olabiliyormuş .biz o gece zar zor özel doktoruma ulaştık telefonda ..o da ağrısı var mı parça geldi mi demiş eşime biz de yok deyince tamam o zaman edişelenmeyin devlet hastanesine gidin bi ultrasonla baksınlar yine bi dedi 🤷🏻♀️
Sumeyraaa Denis19 evet neden oluyor anlamıyoruz ama hamilelerde olabiliyor dedi doktorum benim allahım bir daha yaşatmasın ama bir ay bende yatıcam Bakalım
Sumeyraaa Ennur05 evet çok şükür 🙏🏻 benimde ağrım pıhtım olmadı sadece adet olmuşum gibi Damla damla uzun sürmedi oda
Merve33 Sumeyraaa bende 11 haftaligim bendede hafif kahverengi leke geldi doktorum hemen gel dedi gittim kesenin dışında kanama gözüktü yatış verdi serum iğne eve geçtik sadece lavaboya kalkıyorum 😔 dua edin