esramelek Merhaba kizlar ben yeni üyeyim. 2 gebelik benimkisi 28+3 haftadayim suanda, fakat ilk kizimdan herseyi vermisdim ve bu vakti kadar bisey almadim. Sizce gecmi kaldim veya sizler nezaman basladiniz ve tamamladiniz??
Deletedmom379 esramelek 30 da başladım gibi sere serpe bitirdim 🤞 her şeyini aldım hatta fazla fazla aldım stokçuyum ben 500 tane bez var evde 🤪
Merveerhannn esramelek bence hiç geç değil kuzum. İnternet var elimizin altında şimdi, veya bigün gidersin alırsın 1 günde biter hepsiii. Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsiiin 👍🙏
yagizefeninannesi esramelek ben 3.ayımızdan sonra yavaş yavaş kıyafetlerde başlamıştım şimdi 28 haftalığız herşeyimizi aldık çok şükür 🙏 3 5 parça bişey kaldı çıkınca onları da alıcaz nasipse
Tazeanne11 Deletedmom379 neden stok yaptınız acaba kıtlık mi var 😂 ya bezinden memnun olmazsanız o zaman ne yapacaksınız
Deletedmom379 esramelek [url=https://hizliresim.com/JDtvVM][img]https://i.hizliresim.com/JDtvVM.jpg[/img][/url]
Deletedmom379 esramelek [url=https://hizliresim.com/s8KQdF][img]https://i.hizliresim.com/s8KQdF.jpg[/img][/url]
Deletedmom379 esramelek yaaa çok kalem üründen bol bol var ben çok araştırdım. Alanlara sordum. Mesela yorum yapanlara yetti mi arttı mı diye eminim pişman olmayacağıma 😂
Merve2016 Benimde ikinci bebek ama cinsiyet farklı bende şuan 30+3 oldum geçen hafta ilk defa birşeyler almaya gittik 5 li hastane çıkışı aldım 2 çit çıt li aldım sadece bu hafta tekrar gidicez insAllah eğer yine bir şey bulamazsam internetten alicam hem havalar soğuyor hem daha agirlasiyorum çıkıp gezmek zor oluyor ilk hamileliğimde daha erkenden hal etmiştim
esramelek Merve2016 evet ilkindr hepsi hemencik hazirdi ama bunda baya oyalandim yatak bebek arabasi araba koltugu banyosu kiyafetler bezler hastane cantasi ohoo kiyafetler düsündükce bunaliyorum nasil yetiscek diyeee 🙈🙈😱😱
esramelek Merve2016 evet aynen öyle bende acaba gec mi kaldim diye düsündüm ama biz sifirdan baslicaz kizimdan hepsini verdik sag sola hicbisey yok yani
Merve2016 esramelek ilk çocuğunuz kaç yaşındaydı siz baya sıfırdan başlıyorsunuz . Ben beşik küvet anakucagi vs almıcam onlar var
esramelek Merve2016 ilk kizim 3 yasinda ben cocuk düsünmedim icin hepsini sag sola verdim ama rabbim tekrar kiz cocuk nasip eti cok sükür ama suanda sifirdan baslamak zorundayiz 😬
yagizefeninannesi esramelek para olunce hepsi 1 gümde oluyo kuzum hiç geç kaldım diye üzme kendini alabildiklerini al alamadıklarını doğumdan sonra bile alırsın
esramelek yagizefeninannesi insallah dedin gibi olur evet onunda stresi var korkusu var yetiscekmi zorlancaz sanki
yagizefeninannesi esramelek yetişir yetişir korkma, ben 1 günde çıktım herşeyi aldım geldim, sizinde öyle olucak inşallah kendinizi strese sokmayın yeter 🙏
Deletedmom379 Tazeanne11 sadece bu ürünlerde değil tuvalet kağıdı peçete deterjanlar hepsinden bir sürü var evde :) kıtlık değil ben herkesin alışveriş yaptığı bir sitenin çalışanıyım. Yani yarısından çoğu aslında bana bedavaya geliyor. Kuruya kurt düşmez derler :)
Deletedmom379 Tazeanne11 sleepy aldım ayrıca yani memnun olmama ihtimalim çok çok düşük. Olursa da kremlerini de envai çeşit aldım yine neredeyse bedavaya 🤙🏼
Tazeanne11 Deletedmom379 ben sizi yadirgamak için yazmadım gerçekten yanlis anlamayın sakin elbette sizin kararınız ❤️😇😇