MystryYYy baby3_ bende tam aciklikla kesede çıkmıştı biraz. Acil serklaj oldum 19 haftalikken. Dua et allahn iznyle girip.cikarsiniz insallah suan 22 +2 yiz bebegmi sadece serklaj diksii tutuyor
shnd-01 Ben 12. Haftada oldum . Hiç korkmayın. Bebeğiniz için çok faydalı bi işlem olacak. Sadece biraz dikkat etmeniz gerekecek. İnşallah sağ Salim kavuşursunuz evladınıza 🙏
baby3_ MystryYYy canım duam eksik olmayacak bize de et nolur çok korkuyorum. Şükür bebeklerim iyi ama korkuyorum
MystryYYy baby3_ korkmakta endiselenmekte o kadar haklısın ki evlat bu . Merak etme kardesim rabbim ömür vermisse saglikla alacaksin bebeklerini kucağına 🌼🤲
baby3_ MystryYYy allahım isteyen herkesin evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kardeşim. Ben kontrol diye gittim yatırdılar sonra 3 gün ilaç tedavide kesmedi sevk edildim nasipse perşembe sabah alacaklar ameliyata
MystryYYy baby3_ iste ne zaman ne olcagi belli olmuyor inan. Bende kontrol.diye gittm güle oynaya bekledik siramizi esimle bir girdik.ciktik o gun 2 3 saat sonra acil ameliyata alndim.